مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: بدنبال پیشرفت قابل ملاحظه عملیات نصب قطعات پیش ساخته بتنی در پل اصلی بزرگراه طبقاتی صدر و نزدیک شدن جرثقیل‌های دروازه‌ای به یکدیگر دوشنبه 17 تیرماه 92 مراسم تکمیل عرشه پل اصلی این پروژه عمرانی برگزار خواهدشد.

مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این باره گفت: روز دوشنبه هفدهم تیرماه سال 92 فعالیت جرثقیل‌های دروازه ای در بزرگراه صدر به تمام می‌شود و این طرح راهگشای عمرانی به طور کامل وارد فاز اجرای عملیات تکمیلی خواهد شد.

وی با بیان آنکه فعالیت جرثقیل‌های غول پیکر به منظور نصب قطعات پیش ساخته عرشه پل اصلی بزرگراه طبقاتی صدر از آذرماه سال گذشته آغاز شد، افزود: پل اصلی پروژه صدر شامل 3 هزار و 372 صندوقه بتنی پیش ساخته است که مرحله نصب آن پس از گذشت حدود 7 ماه به سرانجام رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تعداد دهانه‌های بزرگراه طبقاتی صدر را شامل 112 دهانه دانست و افزود: در هر یک از این دهانه‌ها 30 صندوقه بتنی پیش ساخته نصب شده و قطعات آخرین دهانه نیز این هفته نصب می‌شود.

حسینی با بیان آنکه این اواخر نصب کل قطعات بتنی عرشه هر دهانه مجموعا 30 ساعت به طول انجامیده است، اظهار داشت: با اتمام نصب قطعات عرشه پل اصلی بزرگراه صدر و در نتیجه اتمام کار جرثقیل‌های دروازه ای غول پیکر در این پروژه، بزرگراه طبقاتی صدر یک گام مهم به خط پایان نزدیک‌تر شده است.

کد خبر 222162
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز