چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به غرق شدن 10 دانش آموز در آبهای دریای خزر از فوت 4 نفر آنها خبر داد و گفت: دو نفر از فوت شدگان برادر بودند.

مهر نوشت: مهین تفضلی در این باره افزود: این دانش آموزان که در آبهای سواحل شهرستان نور غرق شدند، از بچه‌هایی بودند که در قالب یک اردوی ۸۰ نفره دانش‌آموزی از کرج به مازندران آمده بودند.

وی با اعلام اینکه اجساد 3 نفر از غرق شدگان هنوز پیدا نشده است، گفت: 4 نفر از غرق شدگان توسط نیروهای اورژانس نجات یافته و به بیمارستان منتقل شده اند.

تفضلی در ارتباط با وضعیت 4 دانش آموز نجات یافته از غرق شدگی، افزود: یکی نفر آنها در بخش آی سی یو، دو نفر در سی سی یو، و یک نفر در بخش داخلی بستری است.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس مازندران با تاکید بر ادامه جستجو برای یافتن اجساد سه نفر دیگر از غرق شدگان، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان بوده و بین 16 تا 18 ساله بوده اند.

وی با عنوان این مطلب که وظیفه اورژانس در طرح امداد ساحلی، پشتیبانی است، افزود: نیروهای اورژانس در کمپ‌های ساحلی مستقر و آماده هستند.

تفضلی اظهارداشت: اورژانس هیچ مسئولیتی در بحث غریق نجات ندارد و می‌بایست برای جلوگیری از بروز چنین حوادث ناگوار و تلخی، نسبت به گسترش مناطق سالم سازی و افزایش نیروهای غریق نجات در سواحل شمالی کشور و همچنین آموزش مسافران، تدابیر بیشتری اتخاذ کرد.

وی همچنین اسامی 6 نفر از فوت شدگان را به این ترتیب اعلام کرد: میلاد شیرزاد، رحیم زمانی، حسن و حسین رنجبرآزاد، رضا پاشایی و محمد قربانی.

تفضلی افزود: متاسفانه دو نفر از فوت شدگان برادر بودند.

کد خبر 221553
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز