همشهری آنلاین: کاپیتان تیم ملی والیبال در آستانه بازی با ایتالیا گفت: در بازی با صربستان نشان دادیم که توانایی رو در رو شدن با بهترین تیم‌های والیبال جهان را داریم.

maarouf

سعید معروف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در ایتالیا در رابطه با وضعیت تیم ملی اظهار کرد: چون ما بعد بازی با صربستان استراحت نکرده بودیم دو روز به ریکاروری پرداختیم. و از چهارشنبه در واقع تمرینات اصلی را شروع کردیم. روزهای اول سخت‌تر است. به خاطر اختلاف ساعت و سالن جدید کمی تطبیق با شرایط جدید دشوار می شود. در هر حال خوشبختانه تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم.حالا ببینیم چه اتفاقاتی در بازی خواهد افتاد.

وی افزود: لیگ جهانی چنین سختی هایی را دارد. باید همیشه در راه باشید و اختلاف ساعت‌های مختلف را تجربه کنید. به هر حال باید به این چیزها عادت کنیم و خوشبختانه آقای ولاسکو با تجربه گرانبهایی که در لیگ جهانی دارد توانسته است کمک زیادی کند که بازیکنان زودتر به این شرایط عادت کنند.

کاپیتان تیم ملی درباره بازی با ایتالیا خاطرنشان کرد: ایتالیا سابقه 8 قهرمانی در لیگ جهانی را دارد و ما اولین تجربه خود را پشت سر می گذاریم. به هرحال خودتان توضیح دادید. ایتالیا همیشه جزو ابرقدرت های والیبال بوده است. در این دوره هم کار تیمی خیلی خوبی داشتند. توانستند روسیه را داخل خاک خود شکست دهند. فکر می‌کنم بزرگترین انگیزه آنها این است که شش امتیاز از دو بازی برابر ما بگیرند و صعودشان را از گروه قطعی کنند. به همین خاطر با تمام توان ظاهر می‌شوند. اما تیم ما هم در بازی با صربستان نشان داد که می‌تواند با تیم های سطح بالای دنیا بازی کند و فکر می‌کنم به همین دلیل مثل بازی سال قبل با ایتالیا بازی خوبی از آب درآید.

وی درباره تغییری که ولاسکو در ترکیب 12 نفره انجام داد و دو دریافت کننده جدید به ایتالیا برد، به ایسنا گفت: اصلا بحث ضعف نیست. اگر دقت کنید در بازی با صربستان همه دیدند ما بازی را 12 نفره بردیم و حتی کسی که گیم پنجم وارد بازی شد، آمد و تاثیر خودش را گذاشت. سیستم این است که چون دوره اول لیگ جهانی را تجربه می‌کنیم و می دانیم سال بعد هم خواهیم بود چون از گروه ما تیمی سقوط نخواهد کرد، به بازیکن های مختلف میدان داده شود تا عیار بازیکن ها بدست آید. به همین دلیل من فکر می‌کنم آقای ولاسکو همه را تست می کنند تا به دوازده نفر اصلی برای بازی‌های لیگ جهانی و جام جهانی 2014 دست پیدا کند.

کد خبر 220646
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز