همشهری آنلاین: عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی با ارسال نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب، گزارش جامع عملکرد معاونت‌ها و برنامه‌سازان صداوسیما در طول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را تقدیم ایشان کرد.

فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما نوشت: در بخشی از این نامه‌ آمده است: «قلم ناتوان و زبان قاصر از ادای حق بزرگواری و لطف بیکران و امیدبخش حضرتعالی به فرزندانتان در رسانه ملی است. بدون تردید هرچه که هست، نتیجه اعتماد ارزشمند شما به خدمتگزارانی است که با هزاران کاستی و خطا تلاش می‌کنند تا خود را به حداقل انتظارات مورد نظر حضرتعالی نزدیک کنند.

جنابعالی با هدایت تاریخی ملت در خلق حماسه سیاسی، فصل جدیدی از پیروزی رهروان خمینی بزرگ در مقابله با استکبار جهانی را رقم زدید و امید به آینده را بیش از گذشته در دل‌های مشتاقان انقلاب اسلامی در سراسر جهان روشن ساختید.

از اینکه به برکت و مدد الهی شاهد لبخند رضایت بر چهره نورانی‌تان هستیم، خداوند متعال را شاکریم.»

همچنین در بخش دیگری از این گزارش تقدیمی آمده است:

اثبات مجدد قانون‌مداری و امانت‌داری در نظام و همچنین حاکمیت کم‌نظیر امنیت، آرامش و اخلاق در عین خلق فضای پرشور و نشاط و به یادماندنی در میان مردم، نشان از ارتقاء سطح بینش و بصیرت عمومی در جامعه است.

تثبیت مرجعیت کامل رسانه ملی با ثبت اعتماد 85 درصدی مردم به بی‌طرفی و انفعال کامل شبکه‌های ضدانقلاب، از نتایج مهم سیاست‌های تبلیغی جمهوری اسلامی است.

امروز با تثبیت الگوی جدید و پیشرفته تبلیغات انتخاباتی توسط نظام و مبتنی بر انتظارات آرمانی جمهوری اسلامی، از روش‌های سرمایه سالار غربی فاصله گرفته‌ایم.»

کد خبر 220149
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز