مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

گروه شهری: دوشنبه 27 خرداد بزرگراه طبقاتی صدر که آخرین روزهای احداث را می‌گذراند، میزبان شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری بود.

پروژه صدر

محمدباقر قالیباف در نخستین بازدید رسمی خود از بزرگراه طبقاتی صدر پس از رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری، خبر از بهره‌برداری این بزرگراه در مرداد‌ماه سال‌جاری داد و همچنان بر تداوم فعالیت جهادی در شهرداری تهران تأکید کرد.شهردار تهران با بیان اینکه احداث 10کیلومتر از پل 11کیلومتری شهید صدر به اتمام رسیده است، گفت: براساس قولی که داده بودیم مرداد‌ماه پروژه بزرگراه طبقاتی صدر به پایان می‌رسد و با تمام ظرفیت از این بزرگراه استفاده خواهد شد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه از کی مجددا شروع به‌کار کردید؟ گفت: از روز شنبه کارم را در شهرداری تهران از سر گرفتم. وی خاطرنشان کرد: پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر 11کیلومتر است که یک کیلومتر آن و بخشی از کارهای نهایی مانند تجهیزات، روشنایی، امکانات و غیره باقی مانده که امیدواریم تا مرداد‌ماه آن را به پایان برسانیم.

شهردار تهران با بیان اینکه روند کار طبق زمان بندی بوده است، اظهار کرد: به‌طور حتم وقتی مردم از اینجا عبور ‌کنند مشاهده می‌کنند که کار با حداکثر ظرفیت خود در حال پیشروی است. قالیباف گفت: کارها در شهرداری تهران طبق روال پیش می‌رود و در این 20روزی که نبودم، دوستان و همکاران با جدیت کار را دنبال کردند و چون کار سیستمی پیش می‌رود هیچ خللی به آن وارد نشده است.

وی با بیان اینکه ما هر جا که باشیم قصدمان خدمت است و هدف همه این بوده که باری را از دوش مردم برداریم، تصریح کرد: وقتی رقابت‌ها تمام می‌شود رفاقت‌ها آغاز می‌شود و تلاش همه ما این است که گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم. فضا نیز باید فضای همکاری و رفاقت‌باشد.قالیباف در ادامه با اشاره به جلسه روز گذشته خود با رئیس‌جمهور منتخب گفت: یکی از صحبت‌هایی که در جلسه با دکتر روحانی مطرح شد این بود که بنده برنامه خود را به‌طور کامل ارائه کنم و ایشان هم از آن استفاده خواهند کرد.

کد خبر 219333
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز