محمدباقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیروز در جمع هواداران و برخی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، علما و روحانیون و اعضای ستادهای انتخاباتی خود به ایراد سخن پرداخت.

 وی گفت: باید خدای منان را شکر کنیم که حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب به بهترین و شکوهمندترین شکل تحقق یافت. قالیباف افزود: خوشبختانه این حماسه که با حضور مردم محقق شد موضع نظام جمهوری اسلامی را در عرصه داخلی و خارجی مستحکم‌تر ساخت و باعث شور‌و‌نشاط در جامعه گردید. وی در ادامه اظهار داشت: امروز تکلیف همه ما این است که رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را آغاز کنیم و هر کدام از ما که دلمان برای سربلندی ایران عزیز می‌تپد باید با تمام وجود کار و تلاش کنیم که به اهداف بلند و آرمان‌های متعالی انقلاب و همچنین خواسته اکثریت جامعه، جامه عمل بپوشانیم.

قالیباف تاکید کرد: اکنون فصل کار و همدلی آغاز شده و وظیفه همه ماست که به دولت منتخب مردم کمک کنیم و همانطور که خودمان انتظار داشتیم در صورت انتخاب، دیگران این یاری و مدد را برسانند، ما نیز باید این کمک را به دولت منتخب برسانیم. گفتنی است این نشست با استقبال پرشور هواداران و با سردادن شعارهایی در حمایت از مدیریت جهادی به کار خود پایان داد.

کد خبر 219185

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز