پایتخت پس از برگزاری انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری و چهارم شورای اسلامی شهر تهران، دوباره چهره عادی خود را به‌دست می‌آورد و به گفته معاون خدمات شهری، پوسترهای تبلیغاتی خیلی زود از پایتخت پاکسازی خواهد شد.

شهر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پاکسازی پایتخت از تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر خبر داد و گفت: درصورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود آمادگی لازم را برای ایجاد فضاهای تبلیغاتی داریم.مجتبی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پاکسازی بنرها و پوسترها از سطح شهر آغاز شده، گفت: تمامی پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر پس از اعلام رسمی پایان زمان انتخابات از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه در این اقدام نیروهای تمامی مناطق شهرداری و همچنین نیروهای سازمان زیباسازی حضور دارند، گفت: پاکسازی سطح شهر از پوسترهای تبلیغاتی اقدام پرزحمتی است اما امسال با توجه به 20هزار نقطه‌ای که برای تبلیغات در تمامی نقاط پایتخت درنظر گرفته بودیم، بیشتر پوسترها از پراکندگی یکسانی برخوردار بوده و نسبت به سال‌های گذشته مشکلات کمتری به همراه دارد.

دیواره‌های مرکزی پایتخت پاکسازی شد

شهردار منطقه 12تهران نیز از اجرای طرح ضربتی پاکسازی دیواره‌های مرکزی پایتخت خبر داد. علی محمدنژاد شهردار این منطقه گفت: همزمان با پایان مهلت رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، در راستای بهبود وضعیت بصری محیط شهری، با اجرای طرح ضربتی، ادارات حوزه معاونت امور شهری این منطقه، نسبت به پاکسازی کامل سطح محدوده منطقه 12از عناصر، پوسترها و اقلام تبلیغات اقدام کردند. این در حالی است که معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 از پاکسازی و پیراستگی دیواره‌های بد منظر در شرق پایتخت خبر داد.

حمیدرضا فرخی با اعلام این مطلب گفت: این طرح در راستای پاکسازی و ایجاد پوشش مناسب روی دیواره‌های کثیف و بد منظر و با استفاده از مواد ترکیبی پوشاننده اجرا می‌شود. وی با اشاره به استفاده از دستگاه واترجت و مواد پوشاننده برای پاکسازی دیواره‌ها افزود: عوامل اجرایی مربوطه به‌منظور امحای برچسب‌های تبلیغاتی و بهبود وضعیت نماهای شهری بد معابر و خیابان‌های سطح منطقه اقدام کردند. فرخی به پاکسازی کافوهای برق و مخابراتی در معابر و میادین سطح منطقه اشاره کرد و گفت: کافوهای برق و مخابرات در سطح محدوده با ایجاد پوشش مناسب پاکسازی شدند.

کد خبر 218989
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز