همشهری آنلاین: سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال کره جنوبی خواستار عذرخواهی سرمربی تیم ملی این کشور از فدراسیون و مردم ایران شده است.

south korea soccer coach

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی؛ سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: خوشبختانه تمرینات به خوبی پیگیری می‌شود و شرایط خوبی بر اردوی تیم ملی حاکم است. امروز صبح بازیکنان به مدت یک ساعت و نیم تمرینات پر فشاری را زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده و اکنون نیز بازی تیم ملی کره جنوبی که اخیرا انجام داده بود را آنالیز می‌کنند. بازیکنان در جلسه فنی که دارند، تمامی نقاط ضعف و قوت تیم مقابل را ارزیابی می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مصدوم و یا بازیکنی که نتواند تیم را همراهی کند، نداریم. تمامی بازیکنان در شرایط مساعدی به سر می‌برند و با تمرینات پر فشاری که پشت سر می‌گذارند، آماده بازی با کره جنوبی هستند.

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: در مذاکره‌ای که با مسئولین فدراسیون فوتبال کره جنوبی داشتیم، آنها اعلام کرده‌اند که چوی باید از فدراسیون و مردم ایران به خاطر اظهار نظرش عذرخواهی کند.

گفتنی است،ملی پوشان فردا صبح بیست و ششم خرداد ماه تمرینات خود را از ساعت 11:00 تا 12:30 زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند.

سرمربی کره جنوبی بعد از پیروزی برابر ازبکستان در نشست خبری گفته بود که از ایران بدم می‌آید و دوست دارم ازبکستان و کره جنوبی به جام جهانی صعود کنند.

کد خبر 218936
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز