همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن تاکید بر غیرقانونی بودن نصب بنر و پلاکاردهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در فضاهای غیرمجاز اعلام کرد: جمع آوری این بنرها از سطح شهر آغاز شده است.

تبلیغات

به گزارش سرویس شهری ایسنا، سید محمد جواد شوشتری در این باره اظهار داشت: نصب بنرهای تبلیغاتی متعدد توسط نامزدهای انتخابات و نیز نصب پوستر بر روی علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تأسیسات و باجه‌های تلفن، کیوسک‌های مخابراتی و یا ایستگاه‌های برق به‌عنوان تخلفاتی است که توسط برخی از کاندیداها انجام گرفته است.

وی گفت: با پایان یافتن زمان تبلیغات، کار پاکسازی بنرها و پوسترها از سطح شهر به جز محدوده ستادهای انتخاباتی آغاز شد و تمامی پوسترها و تراکت های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر پس از اعلام رسمی پایان زمان انتخابات از سطح شهر جمع آوری می‌شود.

وی گفت: در این اقدام نیروهای تمامی مناطق شهرداری و همچنین نیروهای سازمان زیباسازی حضور خواهند داشت.

شوشتری ادامه داد : پاکسازی سطح شهر از پوسترهای تبلیغاتی اقدام پر زحمتی است اما امسال با توجه به 20 هزار نقطه ای که برای تبلیغات در تمامی نقاط پایتخت در نظر گرفته بودیم، بیشتر پوسترها از پراکندگی یکسانی برخوردار است و نسبت به سال های گذشته مشکلات کمتری به همراه دارد.

کد خبر 218622
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز