مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل برج میلاد تهران گفت : مرتفع‌ترین دلفیناریوم جهان در برج میلاد تهران به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته است و به زودی عموم مردم می توانند از پارک دلفین‌ها بازدید کنند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما،فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب افزود: دلفیناریوم (پارک دلفین‌ها) نخستین دلفیناریوم غیرساحلی خاورمیانه و مرتفع‌ترین دلفیناریوم جهان است که به زودی میزبان گردشگران و شهروندان تهرانی در برج فرهنگی و تفریحی میلاد خواهد شد.

وی افزود: این پارک با هدف جذب گردشگر در برج میلاد تهران به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شهر تهران راه اندازی می‌شود.

به گفته هوشیار، در حال حاضر در این پارک، چهار شیر دریایی زندگی می‌کنند و توسط بهترین مربیان خاورمیانه آموزش دیده اند. این شیرهای دریایی با انجام حرکات آکروباتیک گردشگران را تشویق به بازدید از آنها می‌کنند. ضمن آنکه بزودی قرار است تعدادی دلفین نیز در این دلفیناریوم آورده شود.

وی در ادامه افزود: دلفیناریوم برج میلاد تهران در حال حاضر به صورت آزمایشی بهره برداری شده است و با آوردن دلفین‌ها و همزیستی آنها با محیط آماده بازدید عموم مردم خواهد شد.

مدیرعامل برج میلادتهران در خصوص وسعت این پارک نیز گفت : دلفیناریوم برج میلاد تهران سه هزار و 200 متر مربع وسعت دارد و ظرفیت پذیرایی از بازدیدکنندگان روزانه در هر سانس 1200 نفر است و قرار است در چهار سانس به نمایش در اید. همچنین آموزش های لازم به شیرهای دریایی برای گرفتن عکس یادگاری، کشیدن نقاشی ونواختن ساز دهنی به آنها داده شده است.

بر اساس این گزارش، پارک دلفین های برج میلاد تهران از طریق تکنولوژی شبیه سازی شده آب اقیانوس ، قابلیت نگهداری انواع پستانداران دریایی را در پایتخت ایران فراهم کرده است.

پارک دلفین ها در ضلع جنوب غربی برج میلادتهران جنب باشگاه پینت بال قرار دارد و مسیر ورودی به این پارک از سمت اتوبان شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، مسیر اختصاصی برج میلاد تهران است.

کد خبر 217740
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز