چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ماهنامه صنعت چاپ یا نشریه تخصصی در عرصه صنعت چاپ ایران و جهان است. نخستین شماره ماهنامه صنعت چاپ در آبان ماه ۱۳۶۱ منتشر شد.

sanaatechap

ماهنامه صنعت چاپ در آبان ماه 1381 بیستمین سال انتشار خود را جشن گرفت. گرچه انتشار این نشریه به صورت مجله‌ای با ویژگی‌های ژورنالیستی و دارای صفحات خبر، گزارش و مقالات و نیز آگهی‌های متنوع از سال 1369 آغاز شد ولی سابقه شکل گیری ماهنامه صنعت چاپ به سال 1361 برمی‌گردد، زمانی که این عنوان بر روی یک نشریه چهار صفحه‌ای و سپس 8 صفحه‌ای و 16 صفحه‌ای به صورت دو رنگ چاپ می‌شد.

ماهنامه صنعت چاپ با 4500 مشترک و تیراژ 6500 نسخه طیف وسیعی از مخاطبان حوزه‌های مرتبط با چاپ را پوشش می‌دهد: چاپخانه‌داران، لیتوگرافی‌ها، صحافان، صنایع تبدیلی ، تولیدکنندگان ملزومات و مواد مصرفی ، شرکت‌های بازرگانی صنعت چاپ ، موسسات تبلیغاتی ‌، طراحان گرافیک و دانشجویان رشته‌های مربوطه، در کنار مدیران شرکت‌ها و موسسات بزرگ اقتصادی و روابط عمومی‌های مختلف ، در جمع خانواده مشترکین ماهنامه هستند. ماهنامه صنعت چاپ هر ماه با صدور 250 صفحه گزارش، خبر، مقاله و آگهی انتشار می‌یابد و به‌گواه خانواده بزرگ چاپ کشور، منبعی موثق در اطلاع رسانی برای مخاطبان است.

کد خبر 217464
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز