همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی با صدور اطلاعیه ای مشمولان دیپلم و زیر دیپلم را برای اعزام به سربازی فراخواند.

به گزارش مهر، سازمان وظیفه عمومی طی فراخوانی تمامی مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان خرداد ماه 1374را برای انجام خدمت دوره ضرورت فراخواند و اعلام کرد مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم خرداد دریافت کرده اند، باید درساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

قابل توجه مشمولان ساکن تهران بزرگ

مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب مذکور که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد هستند، باید رأس ساعت 6 صبح روز یکشنبه نوزدهم خرداد به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حاضر شوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

قابل توجه مشمولان ساکن سایراستان های کشور

مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب مذکور که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال 1392هستند، باید رأس ساعت 7 صبح یکشنبه به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است : عدم حضور به موقع در زمان و محلهای تعیین شده غیبت محسوب می شود.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

کد خبر 217388
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز