چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کانون عالی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی از افزایش هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد و گفت: بطور حتم برای رفع مشکلات بیمه تکمیلی بازنشستگان باید مبلغ دریافتی از آنان افزایش پیدا کند و این مبلغ کمتر از 25 هزار تومان نخواهد بود.

بیمه تکمیلی بازنشستگان

علی اکبر خبازها در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ماهیانه 10 هزار و 400 تومان کسر می‌شود و چون تورم زیادی از سال گذشته تا کنون در کشور رخ داد به همین دلیل این مبلغ به ضرر بیمه دی تمام شد.

وی با اشاره به اینکه مهلت قرار داد بیمه تکمیلی دی مهرماه به پایان می رسد، تاکید کرد: پس از پایان قرار داد بیمه‌های مختلف را بررسی و بهترین آنها را انتخاب خواهیم کرد.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران گفت: پس از استعلام هر بیمه ای که به صرفه باشد و خدمات خوبی به بازنشستگان ارائه دهد آن را انتخاب می کنیم، اما قطعا مبلغ آن کمتر از 25 هزار تومان نخواهد بود.

خبازها گفت: با توجه به مشکلاتی که در بیمه تکمیلی ایجاد شد و برخی از بازنشستگان ناراضی بودند به همین دلیل قرار داد جدید باید به امضای آنان برسد تا دیگر مشکلی در مورد کسر از حقوق این افراد بوجود نیاید.

خبازها در مورد رفع مشکلات بازنشستگان در مراکز طرف قرار داد بیمه دی گفت: بر اساس آخرین پیگیریهای انجام شده مسئولان بیمه وعده عنوان کردند که این مشکلات روان سازی خواهد شد. همچنین قرار شد دیون بیمارستان‌ها را پرداخت و با بیمارستان‌های جدید هم قرارداد امضا کنند.

به گفته وی، بر همین اساس در دو محل پارکینگ بیهقی و ایرانشهر هم خدمات پاراکلینیک بازنشستگان انجام خواهد شد و پرداخت‌ها نیز در یک هفته انجام شود.

کد خبر 216481
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز