همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز در بهترین شرایط بازدارندگی نظامی قرار داریم و هیچ قدرتی در جهان توان مقابله و صدمه به ایران اسلامی را ندارد.

حاجی‌زاده

به گزارش فارس، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه مراسم تحویل انبوه سکوهای پرتاب موشک‌های دوربرد زمین به زمین به سپاه که صبح امروز با حضور وزیر دفاع صورت گرفت، اظهار داشت: تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی درس قدرتمندی در برابر دشمنان را برای دفاع از ملت و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ما آموخت.

وی با بیان اینکه همواره شاهد پایمال شدن حقوق کشورهای ضعیف توسط نظام سلطه بوده‌ایم، افزود: با بهره‌گیری از تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس توانسته‌ایم در زمینه تولید انواع مختلف موشک‌ها و تجهیزات جانبی آنها شاهد فتح قله‌های موفقیت باشیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه تحویل انبوه موشک‌ها و سکوهای پرتاب آنها امروز برای ما امری عادی و تکراری شده است، خاطر نشان کرد: تحویل انبوه سکوهای پرتاب موشک‌های دوربرد زمین به زمین به نیروی هوافضای سپاه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تنها بهانه‌ای برای تقدیر و تشکر از زحمات حماسه‌سازان و اقتدارآفرینان نیروی هوافضای سپاه و سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور است.

وی در پایان با تأکید بر ارتقاء سطح آمادگی‌های نظامی نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز در بهترین شرایط بازدارندگی نظامی قرار داریم و هیچ قدرتی در جهان توان مقابله و صدمه به ایران اسلامی را ندارد.

کد خبر 215962
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز