همشهری آنلاین: رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران گفت: نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر استان تهران امشب به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

حسین طلا رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نتایج آخرین بررسی‌ صلاحیت‌ها در این هیئت گفت: ما امروز در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات استان تهران نتایج بررسی وضعیت داوطلبانی را که هیئت‌های اجرایی آن‌ها را تأیید نکرده‌اند را بررسی و تا پایان امشب نتایج را به فرمانداری‌ها اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: براساس قاعده فرمانداری‌ها باید ظرف فردا یا پس‌فردا نتایج را به دواطلبان اعلام کنند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران در همین زمینه افزود: از بین چهار هزار و پانصد و 39 نفری که خواهان کرسی‌های شهری استان تهران بودند، پرونده 594 نفر توسط هیئت‌های اجرایی تأیید نشده و از این تعداد اعتراض 562 نفر تاکنون به ما رسیده که بررسی آن امشب به پایان می‌رسد.

طلا در ادامه از بیان اسامی کاندیداهای رد صلاحیت شده خودداری کرد و گفت: من به هیچ عنوان نمی‌توانم اسامی را اعلام کنم. ما فقط مسئول بررسی و اعلام نظر به هیئت‌ها هستیم که آن‌ها نتایج را به صورت خصوصی به داوطلبان اعلام می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما در بررسی‌ صلاحیت‌ها به سلایق سیاسی توجه نمی‌کنیم و ورزشکار، هنرمند و یا موارد دیگر برای ما ملاک نیست.

کد خبر 215551
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز