همشهری آنلاین: مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران درصدد گسترش مشاغل خانگی است تا علاوه بر زنان سرپرست خانوار فرزندان آنان نیز بتوانند مشغول کار شده و از این تسهیلات بهره گیرند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فهیمه فیروزفر به برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی کوثر که از سوی شهرداری تهران برای زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود اشاره و تصریح کرد: برخی از زنان سرپرست خانواری که در این دوره‌ها آموزش دیده‌اند و مشغول به کار هستند، کارفرمایانشان تسهیلاتی برای این افراد در نظر گرفته و آنان می‌توانند در منزل به کار خانگی بپردازند.

وی افزود: ساخت زیورآلات یکی از فعالیت‌هایی است که اخیرا به زنان سرپرست خانوار آموزش داده شده و با توجه به اینکه ارزش افزوده آن بسیار بالاست شاهد استقبال زیادی نیز برای آموزش این هنر از سوی زنان سرپرست خانوار بوده‌ایم.

مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: بسیاری از زنان سرپرست خانواری که در دوره‌های مهارت‌آموزی کوثر شرکت کرده و به عنوان کارآفرینان اجتماعی مشغول به کار می‌شوند موظف هستند پس از آموزش و یادگیری کار خود به عنوان کارفرما تشکل ایجاد کرده و کارآموزی کنند.

 

کد خبر 214688
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز