همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی از افزایش مراقبت‌های درون سازمانی با بکارگیری‌ نیروهای حفاظتی و بازرسی در راستای عدم جانب‌داری ماموران از کاندیدای خاص خبرداد.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در پاسخ به سوالی مبنی بر کاندیداتوری فرمانده اسبق ناجا در انتخابات ریاست جمهوری و شائبه حمایت پلیس از وی، گفت: در مورد این مساله که آیا این فرد در میان کارکنان نیروی انتظامی محبوبیت دارد یا این فرد گزینه انتخابی کارکنان ما است یا خیر سنجشی انجام نشده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ممکن است از آنجایی که دوران فرماندهی این فرد موفق بوده، شائبه حمایت، به وجود بیاید، گفت: دراین هشت سال تقریبا 50 درصد از پرسنل نیروی انتظامی تغییر کرده اند، اما طبیعی است که هر کاندیدایی که در دوران تصدی‌گری‌اش مدیریت خوبی داشته، پرسنل‌اش به او رای دهند.

فرمانده ناجا از منع کارکنانش برای استفاده از ابزار و امکانات پلیس برای جانبداری از کاندیدا‌ها خبرداد و گفت: ماموران از این کار به طور کلی منع شده و تیم‌های حفاظت و بازرسی پلیس اقدام به مراقبت می‌کنند.

احمدی‌مقدم با اشاره به حساسیت انتخابات شوراها نسبت به ریاست جمهوری در جانبداری مامورانش،‌ گفت: انتخابات شوراها محلی است و ممکن است اقوام ماموران نیز در این انتخابات شرکت کنند اما مراتب به ماموران گوشزد و مراقبت‌های لازم درون سازمان با بکارگیری نیروهای حفاظتی و بازرسی افزایش داشته است.

به گفته وی، مردم، کاندیداها و روسای ستاد می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مامور پلیس، مراتب را اطلاع داده و نسبت به ارائه شکایت اقدام کنند.

کد خبر 214646
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز