همشهری آنلاین: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اعلام شرایط و ضوابط و مهلت درخواست نقل و انتقال فرهنگیان گفت: نقل و انتقال فرهنگیان به آموزش و پرورش تهران ممنوع است.

معلم کلاس

جعفر بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برابر شیوه‌نامه تعیین شرایط و ضوابط نقل و انتقال نیروهای رسمی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال درون و برون استان به جز متعهدین خدمت به منطقه مبداء (مشمولان قانون متعهدین خدمت مصوبه سال 69 مجلس شورای اسلامی و مستخدمین از محل سهمیه بومی و بر اساس بخشنامه صاده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور) با رعایت عدم نیاز مبداء و نیاز مقصد، به اداره کل‌ آموزش و پرورش استان‌ها تفویض شده است.

وی افزود: بر همین اساس از ابتدای اردیبهشت ماه امسال درخواست متقاضیان توسط کارگزینی محل خدمت دریافت و بررسی و هماهنگی با مقصد نیز تا 4 خرداد ماه انجام می‌شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بررسی درخواست متقاضیان ورود و پاسخ به مبداء خدمتی تا اول تیرماه انجام و نتیجه به متقاضیان انتقال توسط منطقه مبداء خدمتی تا 15 مرداد ماه اعلام خواهد شد.

بابایی با تاکبد بر اینکه نقل و انتقال به آموزش و پرورش شهر تهران ممنوع است، افزود: ارائه درخواست انتقال به صورت حضوری توسط متقاضی به کارشناسی امور اداری منطقه محل خدمت باید انجام شود.

به گفته مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، برابر شیوه‌نامه نقل و انتقال، تعیین شرایط و ضوابط با اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها است.

وی گفت: برابر شیوه‌نامه‌ای که در 18 اردیبهشت ماه جاری صادر شده است، مجوز تبدیل انتقال موقت سال گذشته متقاضیان به دائم در صورت ارائه درخواست متقاضی به مبداء خدمتی (غیر از متعهدین خدمت و همچنین فرهنگیانی که انتقال آنان جهت ادامه تحصیل خود یا همسر بوده است) صادر شده است.

کد خبر 214551
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز