همشهری آنلاین: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که از کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی خوشحال است، گفت: برای اینکه مشخص شود، چه کاندیدایی به نفع دیگری کنار خواهد کشید، 10 روز دیگر باید صبر کنید.

مهر نوشت: حجت الاسلام حسن روحانی به مهر درباره آرایش جدید کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با وارد شدن هاشمی رفسنجانی به این عرصه، گفت: برای تشریح و تبیین فضای جدید آرایش سیاسی پس از ورود آقای هاشمی باید بگذاریم فضا روشن‌تر شود.

وی افزود: البته در حال حاضر و پس از ثبت نام آیت الله هاشمی رفسنجانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، شاهد تغییر و تحولات در چیدمان کاندیداها هستیم، اما باید صبر کرد و دید که در نهایت شورای نگهبان چه کسانی را تائید صلاحیت خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: پس از بررسی و اعلام صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان می توان گفت که چه کسانی می مانند، چه کسانی می روند و چه کسانی به نفع دیگری کنار خواهند رفت.

وی تاکید کرد که تا یک هفته یا 10 روز دیگر، وضعیت آرایش سیاسی کاندیداهای حاضر در انتخابات ریاست جمهوری کاملا مشخص می شود.

روحانی در پاسخ به سئوالی درباره کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی در انتخابات نظرش را اینگونه بیان کرد: ابتدا باید اشاره کنم که من از این که آقای هاشمی نامزد انتخابات شدند بسیار خوشحالم و از این موضوع استقبال می کنم و کاندیداتوری وی در شرایط فعلی کشور را نوعی فداکاری می دانم. اعتقاد راسخ دارم که باید شرایط کشور را به عقلانیت و مدیریت صحیح بازگردانیم و آقای هاشمی این توانایی را دارد.

کد خبر 214359
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز