همشهری آنلاین: دبیر ستاد انتخابات کشور ضمن اعلام انصراف 6 داوطلب ثبت نام شده انتخابات ریاست جمهوری از جمله دو مقام ارشد اجرایی عنوان کرد: به موجب تبصره ذیل ماده 55 قانون انتخابات ریاست جمهوری هریک از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در صورت تمایل به انصراف از داوطلبی باید شخصاً و یا از طریق نماینده تام الاختیار خود و به صورت کتبی انصراف خود را به وزارت کشور اعلام کنند.

خلیلیان - رحیمی

پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور نوشت: سیدصولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور و دبیر هیات اجرایی مرکزی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ساز و کار قانونی انصراف داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری را تبیین کرد.

بنا بر این گزارش مرتضوی با اعلام انصراف قطعی 6 داوطلب ثبت نام شده انتخابات ریاست جمهوری از جمله دو مقام ارشد اجرایی تا عصر روز سه شنبه، بیست و چهارم اردیبهشت ماه، خاطرنشان کرد: به موجب تبصره ذیل ماده 55 قانون انتخابات ریاست جمهوری هر یک از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در صورت تمایل به انصراف از داوطلبی باید شخصاً و یا از طریق نماینده تام الاختیار خود و به صورت کتبی انصراف خود را به وزارت کشور اعلام نمایند .

دبیر ستاد انتخابات کشور، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی را از جمله 6 داوطلبی عنوان کرد که تا عصر امروز رسماً انصراف خود از داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده‌اند.

کد خبر 214217
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز