همشهری آنلاین: رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اطلاعی از تبلیغ آقایان خاتمی و ناطق به نفع آقای هاشمی ندارم گفت: برنامه‌های آقای هاشمی و نشست وی با خبرنگاران در موعد قانونی تبلیغات ارائه و انجام خواهد شد.

خاتمی - ناطق نوری

مهر نوشت: محمد هاشمی درباره زمان اعلام برنامه‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری و نشست وی با خبرنگاران اظهار کرد: قاعدتاً اعلام برنامه‌ها و برگزاری نشست با خبرنگاران در برنامه‌های آقای هاشمی قرار دارد.

وی افزود: قاعدتاً آقای هاشمی ملاحظات قانونی نظیر فرا نرسیدن زمان رسمی تبلیغات برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را مورد نظر دارد و احتمالاً در زمان قانونی نسبت به اعلام برنامه‌ها و برگزاری نشست با خبرنگاران اقدام خواهد کرد.

برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است آقایان خاتمی و ناطق نوری با سفر به شهرستان‌ها و استان‌ها به نفع آقای هاشمی تبلیغات کنند تصریح کرد: من از تصمیم آقایان اطلاعی ندارم که قرار است سفری به نفع آقای هاشمی داشته باشند یا نه. ضمن اینکه منبع خبر را هم نمی‌دانم.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب سایر مسئولان ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: دو مسئله در این خصوص وجود دارد اول اینکه رئیس ستاد انتخاب شده و از طرفی هم بسیاری از اعضای ستاد آقای روحانی نیز با ما همراه و افراد موجهی هستند.

محمد هاشمی ادامه داد: باید با هماهنگی رئیس ستاد و سایر دوستان به تدریج مسئولان بخش‌های مختلف ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی انتخاب کرده و به رسانه‌ها اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا آقای هاشمی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر نشد خاطرنشان کرد: قطعا وی در این خصوص ملاحظاتی داشته است البته اکثر کاندیداها پس از ثبت نام توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه می‌دادند اما باید دید که آقای هاشمی چه ملاحظاتی در نظر داشته که این اقدام را انجام نداده است.

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که چطور پس از تکذیب خبر انتخاب رئیس ستاد آیت الله هاشمی رفسنجانی که روز گذشته انجام شد، امروز همان خبر تایید شد گفت: روز گذشته افرادی از جمله آقای جهانگیری برای عهده دار شدن ریاست ستاد مطرح بودند که باید پس از هماهنگی با حاج آقا انتخاب نهایی صورت می‌گرفت. لذا پس از هماهنگی و انتخاب نهایی نام اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس ستاد اعلام شد.

همچنین در پی انتشار خبری در برخی رسانه‌ها در مورد فعالیت تبلیغاتی ناطق نوری به نفع هاشمی رفسنجانی، دفتر ناطق نوری اعلام کرد این خبر کذب است.

کد خبر 214202
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز