همشهری آنلاین: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ارسال پنجمین نامه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور خبر داد و گفت: به نامه‌های قبلی پاسخی داده نشد.

مهر نوشت: علی اکبر خبازها با بیان این مطلب افزود: طی سال‌های گذشته برای رفع مشکل بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنان چهار بار به رئیس جمهور نامه نوشتم اما فایده‌ای نداشت و پاسخی به آنها داده نشد.

وی گفت: در جشن روز کارگر نامه‌ای دیگر به نمایندگی از بازنشستگان شخصا به دست احمدی نژاد داده و خواستار رسیدگی به آن شدم و وی نیز قول رسیدگی داد که امیدوارم تا پایان دولت در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان اقدام شود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت محاسبه و از 5 خرداد ماه به حساب آنان واریز خواهد شد.

خبازها گفت: علاوه بر افزایش حقوق، حق همسر و فرزند بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته وی، در گذشته حداقل 389 هزار تومان بود که با این افزایش 25 درصدی الان تقریبا 490 هزار تومان می‌شود و حداکثر هم که 7 برابر حداقل دستمزد وزارت کار است.

کد خبر 214103
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز