سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین- ندا شریف: گاهی مواقع وسایل ساده و ابتدایی تغییری محسوس در فضای یکنواخت موجود ایجاد می‌کنند. اگر بودجه خاصی ندارید، از آن‌ها در دکوراسیون استفاده کنید.

آشنایی با دکوراسیون وسایل موجود

1- بشقاب‌های تک

بشقاب‌های تک، رنگی و متفرقه را تبدیل به کلکسیون نمایید و به دیوار بزنید. برای کامل شدن طرح می‌توانید یکی دو بشقاب ارزان نیز خریداری نمایید.

طرح مورد نظر را قبل از زدن به دیوار و ایجاد سوراخ‌های اضافه روی زمین امتحان نمایید.

2- تغییر با کاغذ

کاغذ دیواری، پارچه و کاغذ کادو پوشش مناسبی برای پوشاندن پشت کتابخانه یا بوفه‌ای خسته‌کننده هستند. از این پوشش‌های ارزان برای رسیدن به تغییری سریع و آسان استفاده کنید.

3- روبان و قیطان


ساده‌ترین طرح‌ها با کمی تزیین فوق‌العاده به نظر می‌رسند. شیدهای آباژور، قاب‌های ساده را با قیطان و روبان تزیین کنید.

4- پتو


از پتوهای سبک که در کمد نگه داشته‌اید، برای افزودن رنگ به اتاق خواب یا اتاق پذیرایی استفاده کنید. آن‌ها ‌را روی مبل یا تخت‌خواب طوری بیندازید که حاشیه شان معلوم باشد. قسمت‌های اضافه را در پشت مبل یا لبه تخت جمع کنید.

دکوراسیون

5- هنر بچه‌ها

مجموعه‌ نقاشی‌هایی که کودکان با دست خالی می‌کشند، کاردستی‌های کاغذی و تصاویر رنگ شده آن‌ها، شادی را به خانه می‌آورد. به جای دور ریختن، آن‌ها را در قابی زیبا در اتاق خودشان مورد استفاده قرار دهید و به راحتی هر چند وقت یک بار در این گالری با کارهای جدید تنوع ایجاد کنید.

6- بدلیجات

اشیاء خوشرنگ و بدلیجات را از داخل کشو درآورده، با قلابی ساده به دیوار اتاق‌خواب دخترها آویزان کنید تا ضمن بهره بردن از تنوع رنگ، از درهم رفتن آن‌ها جلوگیری ‌کنید.

http://www.bhg.com

کد خبر 213931
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز