مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس بسیج جامعه زنان گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برای تشکیل یک مرکز عالی که بتواند به تمام امور بانوان رسیدگی کند، طرح اولیه این مرکز توسط بسیج جامعه زنان در دست طراحی است.

مینو اصلانی

مینو اصلانی در گفت و گو با خبرنگار جامعه فارس گفت: روز گذشته در جلسه‌ای که در محضر مقام معظم رهبری بودیم ایشان به تشکیل یک مرکز اشاره کردند که ما از روز گذشته طراحی اولیه آن را آغاز کردیم تا این مرکز بتواند همه مسائل زنان را هماهنگ کند و کاری برجا نماند و همچنین در بعضی کارها موازی کاری نشود.

وی ادامه داد: ما طرح اولیه را آماده می‌کنیم و آن را پیگیری کنیم تا انشاءالله این مرکز هرچه سریعتر تشکیل شود.

رهبر معظم انقلاب روز گذشته در جلسه با بانوان فرهیخته کشور در بخشی از سخنان خود موضوعات ازدواج، پوشش، معاشرت، حمایت مالی و حقوقی از زنان، و اشتغال زنان و حدود آن را از مقولاتی دانستند که باید مورد اهتمام قرار گیرند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت‌های گسترده و متنوع درخصوص مسائل بانوان در کشور، یک پیشنهاد را مطرح کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: باید تلاش شود تا این فعالیت‌ها، یک سیستم منسجم و هندسه عمومی صحیحی پیدا کنند و یک مرکز عالی و ثابت با کادرهای قوی و چشم انداز بلندمدت، برای این منظور بوجود آید.

ایشان گفتند: در ذیل این مرکز عالی می‌تواند نهادها و بنیادهای مختلف تشکیل شوند و یک بانک اطلاعاتی قوی نیز از کارهای انجام گرفته به وجود آید.

کد خبر 213872
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز