همشهری آنلاین: هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور اعلام کرد: کاندیداهای انتخابات شورای شهر که صلاحیت آنها مورد تأیید قرار نگرفته است چهار روز مهلت دارند تا اعتراض خود را به هیأت‌های عالی نظارت استان یا شهرستان تسلیم کنند.

به گزارش مهر، متن اطلاعیه شماره 3 هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به اتمام مهلت رسیدگی هیأت‌های اجرایی به سوابق داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می‌رساند کسانی که صلاحیت آنها مورد تأیید قرار نگرفته است، از تاریخ ابلاغ کتبی مراتب رد صلاحیت توسط فرمانداری یا بخشداری به ایشان، به استناد تبصره 1 ماده 50 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور 4 روز مهلت دارند که اعتراض خود را به هیأت‌های عالی نظارت استان یا شهرستان تسلیم کنند تا هیأت‌های مذکور در مهلت قانونی نسبت به بررسی سوابق اقدام و نتیجه را اعلام نمایند.

خاطرنشان می‌سازد بررسی صلاحیت‌ها بر اساس مر قانون صورت می‌گیرد و داوطلبان محترم در صورت بروز هر گونه ابهام می‌توانند مراتب را از طریق هیأت‌های عالی نظارت در استان‌ها و یا هیأت مرکزی نظارت پیگیری کنند.

امید است با تکیه بر قانون و پرهیز از پیگیری شایعات شاهد رقابتی حماسی جهت خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

کد خبر 213445
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز