همشهری آنلاین: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از معرفی گزینه نهایی ائتلاف پنج‌گانه یک روز قبل از پایان ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری (۲۰ اردیبهشت ماه) خبر داد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: سید کمال سجادی درباره اعلام گزینه نهایی این جبهه برای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: اعضای ائتلاف پنج‌گانه چند روز پیش جلسه‌ای را با هیئت رئیسه جبهه پیروان داشتند که در آن تمامی اعضا به جز آل‌اسحاق حضور داشتند که وی نیز بادامچیان را به عنوان نماینده خود در این جلسه فرستاده بود.

وی افزود: در این جلسه اعضای ائتلاف پنج‌گانه توافق کردند تا قبل از پایان ثبت‌نام‌ها یک نفر را به عنوان گزینه نهایی این ائتلاف برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری براساس نظرسنجی‌ها معرفی کنند.

سجادی با بیان اینکه تا به امروز نظرسنجی مورد نظر ائتلاف پنج‌گانه برای معرفی گزینه نهایی مشخص نشده است، اظهار داشت: قرار است براساس یک نظرسنجی دقیق که بر پایه معیار علمی است کاندیدای نهایی این ائتلاف مشخص شود.

سخنگوی جبهه پیروان خاطرنشان کرد: یک روز قبل از پایان ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری یعنی ۲۰ اردیبهشت ماه گزینه نهایی ائتلاف‌پنج‌گانه معرفی می‌شود.

کد خبر 212393
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز