مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون امور اجتماعی سازمان خدمات، رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: تکمیل گرمخانه بزرگ منطقه 9 به این دوره مدیریت شهری نمی‌رسد.

رضا جاگیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه قرار بود در سال گذشته سه گرمخانه بزرگ در تهران افتتاح شود، اظهار کرد: دو گرمخانه در مناطق 13 و 16 که نیاز بیشتری به چنین فضاهایی داشت، افتتاح شده است، اما گرمخانه منطقه 9 در سال گذشته به بهره‌برداری نرسید و به جای آن گرمخانه کوچکی برای رفع نیازهای این منطقه پیش‌بینی شد.

به گفته معاون سازمان رفاه شهرداری تهران، گرمخانه بزرگ منطقه 9 یک مجتمع بزرگ عمرانی است که کار ساخت‌وساز آن هنوز به سرانجام نرسیده و در چند ماه آینده هم تکمیل نخواهد شد.

جاگیری با بیان اینکه در سال گذشته برای رفع نیاز پایتخت به گرمخانه، فضاهایی به عنوان گرمخانه منطقه‌ای افتتاح شد، افزود: به این ترتیب با افتتاح گرمخانه‌های جدید تهران در سال 91، ظرفیت پذیرش به دوبرابر افزایش یافته و به سه‌هزار و 400 نفر رسیده است.

به گزارش ایسنا، شهرداری تهران سال گذشته وعده داده بود که سه گرمخانه بزرگ در سه منطقه تهران را در آستانه فصل زمستان بهره‌برداری کند تا مشکل کمبود گرمخانه در تهران بویژه در فصل سرما تا حدی برطرف شود.

اما به گفته معاون سازمان رفاه شهرداری تهران، سال گذشته دو گرمخانه افتتاح شد و گرمخانه بزرگ منطقه 9 که یکی از مناطقی دارای شمار قابل توجه افراد بی‌خانمان است، در این دوره مدیریت شهری تکمیل نخواهد شد.

کد خبر 212113

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز