همشهری آنلاین: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتظار مولا و مقتدایمان از بسیج و حماسه‌هایی که خالق آن بودند، خلق حماسه اقتصادی و سیاسی در سال جاری است.

سردار فضلی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین روز جمعه در رزمایش الی بیت‌المقدس در آذربایجان غربی، طی سخنانی اظهار داشت: تفسیر مولا و مقتدایمان از بسیج و از حماسه هایی که خالق آن بودند انتظار خلق حماسه اقتصادی و سیاسی در سال جاری است.

وی افزود: قدری از سنگینی این تکلیف بر دوش همه ملت و بخشی نیز بر دوش دلاورمردان بسیجی است و بسیجیان در همه ابعاد با حفظ آمادگی کامل باید در راستای تحقق فرمایشات مولا و مقتدایمان تلاش کنند.

فضلی تصریح کرد: بسیج همیشه پیرو و گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و در راستای تحقق فرامین رهبری تلاش کرده است که این تلاش از سال گذشته جدی تر و با همتی مضاعف در حال پیگیری است.

جانشین سازمان بسیج افزود: امروز شاهد آن هستیم که به عنایت و لطف خدا در عرصه توان رزمی و آمادگی نظامی بسیجیان شاهد آمادگی کامل در زمینه مقابله با معاندین و مخالفان نظام و دشمنان احتمالی هستند که امیدواریم دشمنان اشتباه نکنند.

وی گفت: آمادگی بسیجیان کشور امروز بیشتر از همه ایام انقلاب است و بسیجیان سراسر کشور و از جمله آذربایجان غربی در مهیا شدن و آمادگی برای پشتیبانی و احتیاط های لازم وارد ماموریت های بسیاری چه ماموریت های زمینی، چه هوایی و دریایی در سپاه می شوند.

جانشین سازمان بسیج ادامه داد: بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری امروز محقق شده و آمادگی بسیج به اوج قابل قبولی رسیده است.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) گفت: فرزندان بسیجی ایران اسلامی به این قدرت و توان دست یافته اند که شب و روز از زمین و آسمان دشمنان را رصد کرده و آمادگی های خود را بر اساس مولفه های لازم حفظ و فراهم می کنند.

فضلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 90 در جمع بسیجیان اظهار کرد: امام خامنه ای تناسبی را بین هویت بسیج، محرم و عاشورا ترسیم کردند و آن این است که بسیج مفتخر به پیروی از مکتب عاشوراست.

وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب بسیج را جمع فداکاری از مردم، برای حمایت و کمک به مردم معرفی کردند و هر حضوری در عرصه های دفاعی، علمی، هنری، سازندگی، سیاست، فرهنگ و کمک به مستضعفین و تولید فناوری و پیشبرد مسایل گوناگون در کشور، حرکت بسیج و بسیجی وار است.

سردار فضلی با قدردانی از تلاش مسوولان آذربایجان غربی در برپایی رزمایش الی بیت المقدس افزود: حمایت ها و پشتیبانی های خوبی در این استان چه از طرف سپاه شهداء آذربایجان غربی و چه از طرف سایر مسوولان و قرارگاه حمزه سید الشهدا در راستای برگزاری این رزمایش انجام شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: علت نامگذاری رزمایش های یاد شده به نام «الی بیت المقدس» گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی های رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و به ویژه عملیات بیت المقدس و آزادسازی خاک خرمشهر از چنگال مزدوران عراقی در آستانه سالگرد این حماسه است.

بنا بر این گزارش، رزمایش الی بیت المقدس صبح روز جمعه با رمز محمد رسول الله(ص) که توسط جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان شد، در لشکر 3 حمزه سید الشهداء ارومیه و همزمان با آن در 15 شهر دیگر آذربایجان غربی آغاز شده است.

کد خبر 211112
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز