همشهری آنلاین: کلاس های آموزشی نیمسال دوم تحصیلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ یک خرداد 92 پایان یافته و امتحانات نیمسال دوم تحصیلی این واحد از تاریخ دوم خرداد 92 لغایت 19خرداد 92 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر یوسفعلی زیاری گفت: بر اساس مصوبه شورای آموزشی واحد علوم و تحقیقات مقرر شد، کلاس های درس نیمسال دوم تحصیلی در تاریخ یک خرداد 92 پایان یافته و امتحانات نیمسال دوم تحصیلی نیز از تاریخ دوم خرداد 92 لغایت 19 خرداد 92 برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قبلا نیز 12 روز برای امتحانات پیش بینی شده بود در بازه زمانی دوم خرداد 92 الی 19 خرداد 92 نیز 12 روز جهت برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات با بیان این مطلب که دانشکده های واحد علوم و تحقیقات باید نسبت به برگزاری کلاس های جبرانی خود، تا قبل از شروع امتحانات و پایان درس اقدام کنند، افزود: در این راستا باید از تمامی فضاهای آموزشی دانشگاه در کلیه ایام هفته به نحو مطلوب استفاده شود.

وی با اشاره به این مطلب که در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد کلیه فعالیت های آموزشی در روزهای پنجشنبه تعطیل بوده است، گفت: در حال حاضر به منظور تکمیل تقویم آموزشی، در روزهای پنجشنبه نیز با برنامه ریزی منسجم آماده برگزاری کلاس های آموزشی جبرانی هستیم.

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: مقرر شده است برنامه جبرانی کلاس های آموزشی در روزهای پنجشنبه در این واحد دانشگاهی از سوی دانشکده های واحد به حوزه معاونت آموزشی اعلام تا برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای هماهنگی ها و اطلاع رسانی به دانشجویان و اساتید صورت پذیرد.

کد خبر 210288

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز