یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: آخرین مهلت نام نویسی داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام شد.

شوراهای اسلامی

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: بر اساس جدول زمان بندی، نام نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات شوراها تا ساعت 20 امروز تعیین شده بود که این مهلت تا ساعت 22 تمدید می شود.

حسنعلی نوری تاکید کرد: کسانی که تا این ساعت در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها حضور داشته باشند نام نویسی قطعی می‌شوند و مهلت نام نویسی پس از این ساعت تمدید نخواهد شد.

وی همچنین گفت: داوطلبان همچنان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، نام نویسی و کدرهگیری دریافت کنند اما باید3 تا 4 ساعت پس از نام نویسی به این دفاتر برای نام نویسی قطعی و نهایی مراجعه کنند تا در این مدت، اطلاعاتشان به صورت الکترونیکی به بخشداری ها و فرمانداری ها منتقل شود.

نوری همچنین گفت: داوطلبان عشایر از تیره های کوچ رو نیز تا ساعت22می توانند برای نام نویسی اقدام کنند.

همچنین در این رابطه فارس نوشت: امروز فرمانداری تهران با حضور پرازدحام داوطلبان همراه است و احمدی شهرکی نیز گفت: انتخابات تا ساعت 20 امروز ادامه خواهد داشت.

نام نویسی حدود 150 هزار داوطلب برای انتخابات شوراها

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور اعلام کرد: از آغاز نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت10 امروز 149هزار و451 نفر در سراسر کشور نام نویسی کرده اند.

حسنعلی نوری گفت: از این تعداد ،143هزار و127نفر مرد و6 هزار و324 نفر زن هستند.

وی افزود: 119هزار و376نفر از این افراد را داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی و30هزار و75نفر را داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها تشکیل می‌دهند.

کد خبر 210264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز