همشهری آنلاین: پدر و مادر برادران سارانایف معتقدند فرزندانشان بیگناه بوده‌اند و برایشان پاپوش دوخته‌اند.

به گزارش دیلی‌میل، پدر برادران سارنایف در مصاحبه‌ای از منزل خود در روسیه بر بی‌گناهی فرزندانش تاکید کرده و گفت که باور نمی‌کند پسرانش عامل بمب‌گذاری باشند. او تاکید کرد: آنها نمی‌توانند هیچ‌گاه چنین اقدامی انجام دهند هرگز، هرگز، هرگز.

او در ادامه افزود اگر چنین کاری می‌کردند اولین کسی که درباره کارشان با او صحبت می‌کردند پدرشان(خودش) بود.پس وقتی حرفی به او نزده‌اند یعنی هیچ کاری نکرده‌اند.

مادر این مظنونان هم تاکید دارد که پسرانش 100 درصد بی گناه هستند و تمام این جریانات ساخته اف.بی آی است. تیمور  26 ساله از سوی پلیس فدرال آمریکا تحت‌نظر بوده است. اگر مسئله‌ای بود پسرانم به من می‌گفتند، آنها بی‌گناه هستند.

به گزارش خبرگزاری‌ها اف بی آی سال 2011 از تیمور بازجویی کرده و سپس او را آزاد و پرونده را مختومه اعلام کرد.

سارنایف پدر گفت که اگر فرزند دومش نیز بمیرد، مطمئن می‌شود که تمامی این جریانات ساختگی است و باید پلیس را سرزنش کرد.

او اظهارداشت که پس از انفجارهای ماراتن بوستون با فرزندانش تلفنی صحبت کرده و آنها گفته‌اند که همه‌چیز خوب است.

برادر بزرگ‌تر که در تیراندازی کشته شد طبق گفته افرادی که او را می‌شناختند قصد داشت مهندسی بخواند و برادر کوچک‌تر که دیشب دستگیر شد و اکنون در بیمارستان است،به‌گفته یکی از معلمان دبیرستانی که در آن درس خوانده، فردی باهوش،شگفت‌انگیز وبود که به دیگران اهمیت می‌داد و توجه می‌کرد.

این در حالی است که عمه آنها که ساکن کاناداست نیز معتقد است آنها بی‌گناه‌اند و رفتار و عملکرد اف‌بی‌آی مشکوک است.او در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها گفت همه‌چیز مشکوک کنار هم قرار داده شده تا به‌جای عاملان اصلی نگاه‌ها به این دو برادر معطوف شود.

 

parents

کد خبر 210057
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز