جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: انگار پایان ماراتن بوستون، به آغاز کابوس برای آمریکایی‌ها تیدیل شده است. انفجارهای ماراتن، انفجار کارخانۀ تولید کود شیمیایی در شهر ویکو در ایالت تگزاس و درگیری خونین در محله واترتاون.

boston

آخرین خبرها در این باره:

  • پلیس آمریکا از کشته شدن یکی از مظنونان در بمب‌گذاری‌های ماراتن بوستون خبر داده و اعلام کرده است که  یکی از دو مظنون بمب‌گذاری‌ها پس از زخمی شدن و انتقال به بیمارستان کشته شده و عملیات تعقیب برای یافتن مظنون دیگر آغاز شده است.
  • پلیس همچنین به ساکنان منطقه واترتاون در حومه بوستون توصیه کرده است تا درهای ساختمان‌ها را قفل کنند و غریبه‌ها را به داخل راه ندهند.

boston

  • طبق بیانیه دفتر دادستانی میدلسکس و پلیس کمبریج، یک افسر پلیس دانشگاه اِم آی تی هدف اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده است.
  • مظنون دوم متواری شده است.
  • شبکه تلویزیونی فرانس 24 خبر داد مظنون جوانی نوزده ساله است به نام "زوخار تسارنایف" (جوهر سارنایف) که با بورس دانشجویی برای تحصیل به بوستون آمده بود. خبرگزاری‌ها می‌گویند جوهر ساریانف در قرقیزستان به دنیا آمده و تحصیلات ابتدایی خود را در شهر ماخاچ قلعه، پایتخت ناحیه داغستان گذرانده است. وی همچنین گواهینامه رانندگی ماساچوست را دارد. جوهر به مدرسه "رنیج و لاتین" در کمبریج رفته و در سال ۲۰۱۱ بورسیه برای رفتن به دانشگاه دریافت کرده است. پدر او که در روسیه است به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته که جوهر پسری باهوش دانشجوی سال دوم پزشکی بوده و یک :فرشته واقعی" است.
  • مظنونی که کشته شده تامرلان تسارنایف (تیمورلنگ سارنایف) بوده و بیست و شش ساله و برادر بزرگتر زوخار تسارنایف بوده است. یورونیوز درباره تیمورلنگ سارنایف می‌گوید وی بوکسور بوده و یک ترم از کامیونیتی کالج بانکرهیل در بوستون مرخصی گرفته بود تا برای رقابت‌ها آماده شود.
کد خبر 209917
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز