همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه بر این نکته که سپاه پاسداران هیچگونه دخالتی در عرصه‌ انتخابات نخواهد داشت، تاکید کرد.

آیت‌الله سعیدی

ایسنا نوشت: آیت‌الله سعیدی گفت: ملت ایران امسال آزمون بزرگی پیش‌رو دارد که حماسه انتخابات است؛ چراکه سرنوشت کشور در این برهه‌ تاریخی با هوشیاری و بصیرت آحاد مردم در مسیر تعالی، خودکفایی و بهبود شرایط اقتصادی و جایگاه بین‌المللی رقم خواهد خورد.

وی با تبیین اهداف دنیای استکبار مبنی بر اعمال تحریم‌های شدید اقتصادی علیه ایران، تصریح کرد: استقامت و پایداری خستگی‌ناپذیر مردم در مواجه با تحریم‌ها موجب شده تا دشمن کانون مبارزه خود با نظام اسلامی را به سمت بحران‌های سیاسی معطوف دارد که انتخابات می‌تواند حماسه‌ حضور مردم برای پاسخ دندان‌شکن به این توطئه باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تأسی از رهنمودهای داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب را عامل موفقیت ملت ایران در عرصه‌های سرنوشت‌ساز عنوان کرد و گفت: مشارکت حداکثری، مطالبه‌ بحق رهبری است که با اراده‌ی مصمم آحاد مردم در عرصه‌ی انتخابات عزت و سرافرازی را برای ایران اسلامی تداوم خواهد داد.

سعیدی تداوم پیگیری اصول و ارزش‌ها را از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط کنونی اعلام کرد و افزود: اصولگرایی جریانی فکری با عقبه‌ فرهنگی است که هیچگونه با عملکرد افراد قابل سنجش نیست، بلکه با پیگیری نقاط قوت و ترمیم نقیصه‌ها می‌تواند روند تکامل خویش را طی کرده و تعالی را تداعی کند.

وی همچنین با اشاره به چهار بعدی بودن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ثقل رقابت در این دوره بین اصولگرایان، اصلاح‌طلبان، کارگزاران و طرفداران دولت خواهد بود که این مهم تکلیف حامیان انقلاب را برای دفاع از ارزش‌های اصیل اسلامی و آرمان‌های والای نظام سنگین‌تر از هر زمانی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مرزبندی در جبهه اصولگرایی را موجب ایجاد تعدد نامزدهای اصولگرا در عرصه‌ی انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و با انتقاد از معرفی حدود 15 نامزد اصولگرا در عرصه‌ی انتخابات از بزرگان جریان اصولگرایی خواست برای اتحاد و ائتلاف نامزدها و معرفی نامزدی واحد چاره‌اندیشی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که سپاه پاسداران هیچگونه دخالتی در عرصه‌ی انتخابات نخواهد داشت، تصریح کرد: هرگونه دخالت در مصداق و مدل، زمینه‌ساز اختلاف خواهد شد و سپاه پاسداران با بروز اختلاف و تشتت در عرصه‌های سرنوشت‌ساز مخالف است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به نامزدهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرایط حساس کشور و چالش‌های موجود در زمینه‌ی دفاع از حقوق هسته‌ای ملت، کاهش اثرات تحریم‌های اقتصادی، تسریع در روند توسعه‌ی همه جانبه و دستیابی روز افزون به علم و فنآوری ایجاب می‌کند نامزدها کمی درخصوص توانمندی‌های خود تامل کنند و از جمع خود اصلح‌ترین را برای این عرصه سرنوشت‌ساز معرفی کنند.

سعیدی همچنین ارتقای توقع مردم از رئیس جمهور را عامل تاثیرگذار دیگری در گزینش نامزد اصلح برشمرد و گفت: این خواست مردم در دو بخش خواست‌های مثبت و منفی قابل تحلیل است که روحیه خدمتگذاری، ولایت‌مداری، تدبر، تخصص و سلامت از نکات مثبت آن و توقع برای ارتقای روستاها به بخش، بخش‌ها به شهر و شهرها به شهرستان از جمله درخواست‌های منفی است که باید متناسب با مصالح کشور با آن برخورد شود.

وی همچنین با اشاره به خدمات 10 سال اخیر اصولگرایان در کشور تصریح کرد: اگر اقدامات انجام شده در کشور با دوره‌های کارگزاران و اصلاح‌طلبان مقایسه شود به سادگی نمی‌توان خدمات اصولگرایان را نادیده گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان سخنانش انجام تکلیف الهی در حفظ نظام، جهاد مقابل جبهه استکبار، پیگیری طرح‌های دشمنان، بصیرت افزایی و واکاوی فتنه 88 و لزوم تغییر وضعیت کشور را از مهمترین دلایل حضور پرشور آحاد ملت در صحنه‌ انتخابات برشمرد و گفت: به فضل الهی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی 24 خرداد ماه حماسه‌ای رقم می‌زنند که تحقق عینی شعار امسال خواهد بود.

کد خبر 209600
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز