همشهری آنلاین: کارگاه و نشست «موسیقی مدرن بعد از سال های 1950» با حضور جمعی از موسیقی دانان کشورهای آلمان، اتریش و ایران از 31 فروردین به مدت چهار روز در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

نت

به گزارش همشهری آنلاین، در این مجموعه کارگاه ها که با حضور «پتر آبلینگر»، «رنالد دپه»، «کلاوس لانگ»، «گئورک نوساومبر»، «نادرمشایخی»، «مهدی بهبودی» و « شاهین نوروزی» برگزار می‌شود، روش های مدرن در تولید موسیقی و صدا، بررسی تجارب شش دهه اخیر موسیقی اروپا و جهان در حوزه مدرن، بازخوانی تجارب مزبور در فضای شنیداری معاصر ایران و ... با هدف آشنایی علاقمندان با مباحث نظری و عملی موسیقی مدرن، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خانه هنرمندان ایران در نظر دارد از این پس و در در ادامه این سلسله کارگاه ها، نشست ها و کارگاه های موسیقی مدرن را به طور ماهانه با حضور نادر مشایخی موسیقی دان معاصر ایران به همراه دیگر موسیقیدانان ایرانی و خارجی برگزار کند.

علاقمندان برای حضور در این کارگاه ها که ورود در آن برای عموم آزاد اعلام شده است، می‌توانند از ساعت 16 تا 20 روزهای شنبه تا سه شنبه 31 فروردین تا 3 اردیبهشت به خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه کنند.

 

کد خبر 209576

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز