سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: هانیبال یوسف و علیرضا مجابی تلفیقی از هنر موسیقی و نقاشی را به صورت بداهه به نمایش می‌گذارند.

هانیبال یوسف با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توضیح داد: 10 اردیبهشت‌ماه قرار است، دوئت پیانو و نقاشی به صورت بداهه در موزه هنرهای معاصر تهران اجرا شود.

این هنرمند ایرانی-آشوری ادامه داد: در این برنامه همه چیز در لحظه شکل می‌گیرد و هیچ ذهنیتی از آنچه قرار است اتفاق بیفتد، نداریم. هر دوی ما از هنر یکدیگر الهام می‌گیریم و با توجه به فضا، اثری را خلق می‌کنیم.

او با بیان اینکه این برنامه 4 ساعت متوالی به طول می‌انجامد، افزود: پیشنهاد این کار از سوی من مطرح شد، چرا که دلم می‌خواست به علیرضا مجابی هدیه‌ای بدهم. من عاشق‌ هنرهای مختلف هستم و دوست دارم آنها را با یکدیگر تلفیق کنم. علیرضا مجابی هم دقیقا چنین دیدگاهی دارد.

این نوازنده پیانو همچنین گفت: در واقع آن روز فرصتی است که من و مجابی درکنار یکدیگر بنشینیم و از قالب خودمان بیرون بیاییم و فکر می‌کنم که این کار تیمی ارزش بیشتری نسبت به هنرهایی دارد که آنها را از روی عادت خلق می‌کنیم.

هانیبال یوسف اظهار کرد: جذابیت این کار به این است که هیچ کدام از ما نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد. ما می‌خواهیم از هم الهام بگیریم و شاید نتیجه کار خوب‌، بد،‌ جالب‌ و یا خسته کننده از آب در آید.

به گزارش ایسنا،‌ حضور علاقه‌مندان در دوئت هانیبال‌ یوسف و علیرضا مجابی که 10 اردیبهشت و در ساعت 16 برگزار می‌شود، برای عموم آزاد است.

کد خبر 209382
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز