همشهری آنلاین: رئیس اداره روابط عمومی بانک مسکن با اشاره به دستور رئیس‌جمهوری در خصوص افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر از ۱۵ به ۲۰ سال، گفت: محسابات نرم‌افزاری این کار در بانک مسکن در حال انجام است.

مسکن مهر

شعبانعلی بهرامپور در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، افزود: بخش فناوری اطلاعات امور طرح و برنامه بانک مسکن مامور محاسبات نرم‌افزاری سیستم فعلی بازپرداخت شده است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر بازپرداخت تسهیلات به‌صورت 15 ساله محاسبه می‌شود، تصریح کرد: تغییر سیستم بازپرداخت به 20 سال اندکی زمان‌بر است، اما با این حال ظرف چند روز آینده این کار به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: باید همه مقدمات مورد نیاز برای 20 ساله شدن بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر فراهم شود و پس از آن دستورالعمل جدید به شعبات برای اجرا شدن ابلاغ خواهد شد.

به گفته بهرامپور، در خصوص اقساط جدید و میزان کاهش آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اواسط اسفند سال گذشته در حاشیه مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سپاه شهرستان شهریار از دستور رئیس جمهوری برای افزایش زمان بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر از 15 سال به 20 سال خبر داد.

علی نیکزاد افزود: با توجه به پیگیری‌های لازم و درخواست‌های مکرر متقاضیان مسکن مهر با اجرای دستور رییس جمهوری مبلغ اقساط ماهانه تسهیلات مسکن مهر با طولانی شدن زمان بازپرداخت کاهش می‌یابد.

کد خبر 209338
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز