دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اردیبهشت ماه سال 1392 هستند را برای اعزام به خدمت فراخواند.

ایسنا نوشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آنان اول اردیبهشت ماه سال1392 است، موظفند روز یکشنبه مورخ اول اردیبهشت سالجاری در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن عمل کنند.

لازم به ذکر است، عدم حضور بموقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است که کلیه مشمولان باید اوراق مربوط به اعزام اعم از برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه، کارت ملی، و.... را هنگام مراجعه به محل اعزام، به همراه داشته باشند.

کد خبر 209157
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز