همشهری آنلاین: همایش روز هنر انقلاب با تجلیل از احمدعلی راغب، حسام الدین سراج و اسفندیار قره باغی، اجرای ارکستر سمفونیک تهران و رونمایی از آلبوم دیدار دوست در تالار وحدت برگزار شد.

اسفندیار قره باغی

سایت انجمن موسیقی ایران نوشت: در این مراسم که با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ، محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس و تنی چند از هنرمندان برگزار شد محمد حسینی وزیر ارشاد به ایراد سخنرانی پرداخت و سپس ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نادر مرتضی پور به اجرای برنامه پرداخت.

 در این اجرا ارکستر قطعاتی چون فردای وطن از ساخته‌های علی اکبر قربانی، شهید هنر و شهید علم از ساخته‌های بهزاد عبدی و یک قطعه از مندلسون را با خوانندگی محمد رضا صفی و همراهی گروه کُر اجرا کرد.

در ادامه این مراسم محمد گلریز و اسفندیار قره باغی به اجرا پرداختند و سپس با حضور وزیر ارشاد از هنرمندان انقلابی در شاخه‌های مختلف تقدیر شد که در بخش موسیقی محمد گلریز، حسام الدین سراج، احمدعلی راغب، اسفندیار قره باغی و علی معلم دامغانی مورد تقدیر واقع شدند.

مراسم روز هنر انقلاب با رونمایی از آلبوم "دیدار دوست" و اجرای ارکستر ملی به رهبری علی رحیمیان و خوانندگی مهدی نظری و علیرضا وکیلی منش به کار خود پایان داد.

کد خبر 208858
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز