همشهری آنلاین: حادثه گروگان گیری در ایالت جورجیا آمریکا با کشته و زخمی شدن فرد گروگانگیر و یک پلیس پایان یافت.

گروگان‌گیر آتش‌نشانان

به گزارش واحد مرکزی خبر، مرد مسلحی که روز چهارشنبه چند آتش نشان را در حومه آتلانتا گروگان گرفته بود، ساعاتی بعد هنگام تبادل آتش با مأموران پلیس کشته شد.

سرجوخه اِدوین ریتر از پلیس بخشداری گوئینِت گفت چهار آتش نشانی که در اسارت فرد گروگان گیر بودند، زمانی که نیروهای پلیس برای منحرف کردن توجه مظنون و ورود به خانه از مواد منفجره استفاده کردند، زخم های سطحی برداشته اند. یک افسر پلیس نیز در این حادثه تیر خورد، اما به گفته سخنگوی پلیس، مصدومیت او خطر مرگ را به همراه ندارد.

ادوین ریتر گفت: «ما از افسران خود خواستیم که با فرد مظنون تماس برقرار کنند. آنها وارد خانه شدند و در این هنگام بود که صدای انفجار و تیراندازی متقابل بین مظنون و اعضای گروه ضربت شنیده شد. مظنون هم اینک کشته شده است. یکی از افسران ما نیز بر اثر تیراندازی زخمی و به بیمارستان منتقل شد. ظاهراً خطری جان او و همچنین آتش نشان‌ها را تهدید نمی‌کند. چهار آتش نشان نیز زخمی شدند، اما جراحات آنها سطحی است. حال همه آنها خوب است و امشب به خانه‌هایشان بازخواهند گشت».

آتش نشان‌ها در پاسخ به تماس کمک در شرایط اضطراری پزشکی به محل اعزام شده بودند، اما مظنون آنها را گروگان گرفت و مطالباتی داشت که بنا به گفته ریتر به مسائل مالی مرتبط بود. در حین عملیات پلیس، برق خانه مظنون در کنار تلفن همراه و کابلی او قطع شد و مهاجم مسلح، وصل مجدد آنها را خواستار شده بود.

کد خبر 208556
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز