چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دارنده مدال برنز رقابت‌های وزنه برداری المپیک گفت: سرمربی تیم ملی حرمت‌ها را نگه نمی‌دارد و این مساله مدت هاست که دیده می‌شود.

کیانوش رستمی

به گزارش برنا، بحث دعوت شدن ملی پوشان المپیکی وزنه برداری کشورمان به اردوی جدید تیم ملی تبدیل به یک موضوع جنجالی شده است.

پس از صحبت‌هایی که نفراتی همچون بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، نواب نصیرشلال و سعید محمدپور با رسانه های مختلف داشتند، حالا نوبت به کیانوش رستمی رسیده تا او نیز بیشتر این حرف‌ها را تایید کند.

رستمی درباره عدم دعوت به تیم ملی گفت: مشکلی از این بابت نداریم، اما مسئولان خودشان نیز می دانند که این اتفاق در آستانه مسابقات جهانی پاریس رخ نخواهد داد. اگر ما به این مسابقات اعزام نشویم، پس چه کسانی قرار است روی سکو بروند؟ کسانی که تجربه حضور در مسابقات جهانی را ندارند؟

وی افزود: اینکه گفته می‌شود باید به آمادگی 80 درصدی برسیم تا به اردو دعوت شویم را واقعاً متوجه نمی‌شوم. ما هیچوقت بیرون از اردو آمادگی لازم را پیدا نمی‌کنیم. در واقع در درون اردوها است که ملی پوشان با تمرینات منظم و در کنار یکدیگر آمادگی مطلوب را کسب می‌کنند.

دارنده مدال برنز المپیک درباره مشکل کوروش باقری با برخی ملی پوشان عنوان کرد: او حرمت‌ها را نگه نمی‌دارد و این موضوع ما را آزار می‌دهد. ما با برنامه‌های تمرینی هیچ مشکلی نداریم. اگر اینگونه بود، نمی‌توانستیم در اردوهای دو سال اخیر حضور مستمر داشته باشیم. مشکل ما با اخلاق سرمربی است. این مساله از مسابقات جهانی پاریس تاکنون دیده می‌شود و از المپیک به بعد نیز شدت یافته است.

more  کوروش باقری: بهداد سلیمی نباید راهی را برود که من رفتم

کد خبر 208494
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز