بهداد سلیمی، برجسته‌ترین چهره تیم ملی وزنه‌برداری در چهار سال گذشته، بعد از کسب مدال طلای المپیک لندن استراحت طولانی‌مدتی داشت.

وزنه برداری - بهداد سلیمی

او نزدیک به هفت‌‌ماه استراحت داشت و در این مدت تمرینات انفرادی و سبکی انجام داد. او طی این مدت به‌دلیل مصدومیت کتف تحت درمان قرار‌گرفت و حالا که مصدومیتش برطرف شده، نامش در فهرست تیم ملی قرار نگرفته است. رکورددار حرکت یک‌ضرب جهان از این بابت دلخور به‌نظر می‌رسد و البته نمی‌خواهد در شرایط فعلی درباره تیم ملی و چرایی دعوت نشدنش به تیم ملی صحبت کند.

  • وضعیت آسیب‌دیدگی‌ات چطور است و آیا می‌توانی تمرین کنی؟

کتفم بهتر شده و تمریناتم را کم‌کم به‌طور جدی شروع کرده‌ام. دیگر هیچ دردی احساس نمی‌کنم و سعی دارم به شرایط مطلوب برسم.

  • با این حال به تیم ملی دعوت نشدی. فکر می‌کنی دلیلش چیست؟

واقعیت این است که در این شرایط دوست ندارم در تیم ملی باشم.

  • چرا؟

فعلا نمی‌خواهم درباره تیم ملی صحبت کنم.

  • یعنی در رقابت‌های جهانی ورشو حضور نخواهی داشت؟

نمی‌دانم هستم یا نه، فعلا مشخص نیست.

  • ظاهرا بین کادرفنی و قهرمانان المپیک اختلاف وجود دارد.

حرف در مورد تیم ملی بسیار است ولی فعلا زمان مناسبی برای صحبت درباره اتفاقات تیم ملی نیست.

  • البته کورش باقری مدعی است که هیچ اختلافی وجود ندارد و تنها ناآماده بودن قهرمانانی مثل تو سبب بیرون ماندن از تیم ملی شده است؟

اتفاقا یکسری اتفاقات افتاده و نمی‌شود گفت که چیزی نشده است.

  • چه اتفاقاتی؟

فعلا صلاح نیست که درباره‌‌اش صحبت کنم اما احساس من این است که مثلا بهداد سلیمی که چهار سال است مدال می‌گیرد، همیشه هست و مثل همیشه می‌تواند چنین موفقیتی به‌دست بیاورد. آنها با این کار ارزش کار من را پایین می‌آورند و فکر می‌کنند که نفرات دیگری هم می‌توانند مثل بهداد سلیمی مدال کسب کنند. اگر یک سال در تیم ملی نباشم، برای من اتفاقی نمی‌افتد، به جز اینکه ارزش کارم بالا می‌رود و به یکسری‌ها ثابت خواهد شد که به این سادگی‌ها نمی‌شود هر کسی مثل بهداد سلیمی باشد یا مثل سجاد انوشیروانی. به هر حال مسائلی هست که اگر لازم شد بعدها بازگو می‌کنم.

  • وضعیت خودت در باشگاه پرسپولیس چگونه است؟ آیا این تیم در فصل جدید در لیگ برتر وزنه‌برداری شرکت می‌کند؟

تمام تلاشم را می‌کنم تا پرسپولیس در فصل جدید تیم خوبی در لیگ برتر وزنه‌برداری داشته باشد. امیدوارم بتوانیم بهترین نفرات را برای پرسپولیس جذب کنیم و با تیمی خوب روانه این رقابت‌ها شویم. هدف ما این است که بتوانیم قهرمان شویم. من هم به‌عنوان یک پرسپولیسی تمام توان خودم را برای این باشگاه می‌گذارم تا پرسپولیس نتایج خوبی در لیگ بگیرد.

کد خبر 207498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز