همشهری آنلاین: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به دلیل مصادف بودن ارائه اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده با تعطیلات نوروزی، مهلت ارائه اظهارنامه و استفاده از بخشودگی جرائم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر تا پایان فروردین ماه سال جاری خواهد بود.

علی عسکری - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور

مهر نوشت: علی عسکری در خصوص تسلیم اظهارنامه مالیاتی دوره چهارم (فصل زمستان) سال 1391 اعلام کرد: نظر به مصادف بودن مهلت تسلیم اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) سال 1391 با تعطیلات نوروز و با توجه به درخواست‌های مودیان موضوع نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور تکریم مودیان گرامی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، مهلت ارائه اظهارنامه تا پایان فروردین ماه سال جاری خواهد بود.

ادارات کل امور مالیاتی موظفند در مورد مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره چهارم مالیاتی (فصل زمستان) سال 1391 را تا پایان روز شنبه مورخ 1392/01/31 تسلیم نمایند، امکان برخورداری از بخشودگی جرائم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبور و تاخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق تا تاریخ مذکور را در صورت درخواست کتبی برای مودیان فوق الذکر فراهم نمایند. ضمنا اختیار بخشودگی 100 درصد جرائم مذکور به مدیران کل امور مالیاتی ذیربط تفویض می‌شود.

کد خبر 207147
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز