همشهری‌آنلاین: مدارس کشور در چهاردهمین روز فروردین سال ۹۲ تعطیل است و طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا عصر ۱۶ فروردین ادامه دارد و پس از آن، مدارس برای حضور دانش‌آموزان آماده‌سازی می‌شود.

فارس نوشت: تعطیلات نوروزی دانش‌آموزان از 29 اسفند سال 91 آغاز شد و با توجه به قرار گرفتن روز چهارشنبه 14 فروردین 92 بین دو تعطیلی سه‌شنبه 13 فروردین و پنج‌شنبه 15 فروردین 92، این روز تعطیل شد تا تعطیلات نوروزی دانش‌آموزان به 18 روز برسد.

بر این اساس، مدارس کشور از شنبه ۱۷ فروردین ۹۲ دایر خواهد بود و دانش‌آموزان پس از سپری کردن ۱۸ روز تعطیلات، به مدرسه می‌روند.

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۲ گفت: تمام مدارس کشور از ساعت ۷ صبح روز ۱۷ فروردین دایر هستند.

وی با اشاره به مدارس طرح اسکان نوروزی فرهنگیان افزود: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا عصر ۱۶ فروردین ادامه دارد و پس از آن، مدارس برای حضور دانش‌آموزان آماده‌سازی می‌شود.

فرهادی اضافه کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای آماده‌سازی مدارس مشمول طرح اسکان نوروزی فرهنگیان، صورت گرفته است و مدارس از ۱۷ فروردین دایر خواهد بود.

کد خبر 207005
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز