همشهری آنلاین: دکتر بهروز باریک بین پزشک حاضر بر بستر عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران، با بیان اینکه کارهای انتقال این بازیگر به بیمارستان مسیح دانشوری برای اهدای اعضای بدنش در حال انجام است، گفت: این بیماربه دلیل مرگ مغزی، از نظر پزشکی فوت کرده است.

عسل بدیعی

وی افزود: اعضای بدن بیمار با استفاده از دستگاه های پزشکی به منظور اینکه اعضای اهدایی سالم باشد، همچنان فعال است.

وی در خصوص علت انتقال به بیمارستان مسیح دانشوری گفت: بخش ای سی یو این بیمارستان از تجهیزات پیشرفته تری برخوردار است و برای اینکه اهدای عضوبیمار در شرایط بهتری انجام شود، به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل می شود.

دکتر باریک بین افزود:‌نباید زمان را از دست داد زیرا افت فشار خون و شرایط جسمی ممکن است بر روند فعالیت اعضای اهدایی اثر بگذارد.

وی در خصوص علت مرگ مغزی عسل بدیعی گفت: ابتدا وی در منزل دچار حالت تهوع و افت فشار خون شدید می شود و گروه اورژانس برای کمک به بهبود وضعیت جسمانی این بازیگر اقدام هایی انجام می دهد، اما با وخیم شدن حال وی ، ابتدا به بیمارستان بهمن و سپس بیمارستان کیان منتقل می شود. اما در نهایت با تشخیص احتمال مسمومیت دارویی ،عسل بدیعی در بخش ای سی یو بیمارستان لقمان حکیم بستری می شود.

باریک بین که از نزدیکان بدیعی نیز است، در خصوص اهدای اعضای بدن این بازیگر گفت: از آنجایی که عسل بدیعی درفیلم ˈ بودن یا نبودنˈ با مضمون اهدای عضو نیز ایفای نقش کرده است، این حرکت خانواده وی ، او را به یک اسطوره تبدیل خواهد کرد.

عسل بدیعی متولد سال 1356 در تهران است و فعالیت بازیگری خود را با ایفای نقش در فیلم ˈ بودن یا نبودنˈ در سن 19 سالگی آغاز کرد.

کد خبر 206965
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز