همشهری آنلاین: عسل بدیعی - بازیگر سینما - دچار مرگ مغزی شد.

عسل بدیعی

این بازیگر روز گذشته (11 فروردین‌ماه) در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان لقمان بستری شد و با وخامت حالش به گفته‌ پزشکان، دچار مرگ مغزی شده است.

بدیعی متولد سال 1356 در تهران است. او سال 1375 به سینما راه یافت و با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. وی در رشته‌ علوم تغذیه تحصیل کرده است.

از دیگر کارهای او می‌توان به این فیلم‌های سینمایی اشاره کرد: (۱۳۷۸) دست‌های آلوده (سیروس الوند)، (۱۳۷۹) هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، (۱۳۷۹) از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، (۱۳۸۲) شمعی در باد (پوران درخشنده)، (۱۳۸۴) پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، (۱۳۸۵) سربلند (سعید تهرانی) و (۱۳۸۷) روز هشتم.

کافه سینما نیز در این زمینه نوشت: یکی از نزدیکان این بازیگر گفت: متاسفانه خانم بدیعی دچار نوعی مسمومیت دارویی شدید شد که با مراجعه به بیمارستان و طولانی شدن روند احیا توسط پرستار کشیک وی به حالت کما می‌رود. با این حال قصد داریم او را به بیمارستان لقمان تهران منتقل کنیم تا جریان درمان به شکل تخصصی‌تری روی او ادامه پیدا کند.

به گفته وی، وزارت ارشاد نیز همکاری‌های لازم را برای پیگیری هرچه سریعتر پروسه درمانی این بازیگر در دستور کار دارد وگویا شخص وزیر دراین باره توصیه‌های لازم را انجام داده است.

کد خبر 206903
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز