همشهری آنلاین: احکام کلیه فرهنگیان کشور در هفت روز اول سال 92 صادر و آماده ارسال به مدارس سراسر کشور است.

به گزارش پایگاه رسمی وزارت آموزش و پرورش، اولین گردهمایی اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در سال 92 شنبه 10 فروردین ماه با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش و نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در این گردهمایی اعلام شد که بنا به دستور وزیر آموزش و پرورش و طی بخشنامه‌ای برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش، احکام کلیه فرهنگیان در هفت روز اول سال جدید صادر و آماده ارسال به مدارس سراسر کشور است.

بر طبق این گزارش، مهدی نوید ادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش نیز در این گردهمایی گفت: تدوین و تثبیت برنامه درسی ملی از جمله دستاوردهای موفق آموزش وپرورش درسال 91 بود که با امضای رئیس جمهور ابلاغ شد. 7 یا 8 کشور دارای برنامه درسی ملی هستند که جمهوری اسلامی ایران یکی از این کشورهاست.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برنامه درسی ملی با مبانی نظری فلسفه تعلیم و تربیت همخوانی دارد، اظهار داشت: محتوای آموزش‌های ضمن خدمت باید بر اساس این برنامه تنظیم شود.

فارس نیز نوشت: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام افزایش حقوق فرهنگیان در سال ۹۲  خبر داد.

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به افزایش 20 درصدی حقوق فرهنگیان در سال 92 اظهار داشت: احکام افزایش حقوق فرهنگیان در هفته اول فروردین ماه صادر شد.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار، احکام افزایش حقوق فرهنگیان در فروردین ماه صادر شد و در حقوق این ماه آنها اعمال خواهد شد.

فرهادی اضافه کرد: احکام فرهنگیان در نخستین روز کاری سال 92 به آنها ارائه خواهد شد.

وی در خصوص احتمال افزایش 25 درصدی حقوق فرهنگیان گفت: این موضوع در دست پیگیری است.

کد خبر 206659
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز