همشهری آنلاین: عضو هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت فرودگاه های کشور از انجام 16 هزار و 991 فروند نشست و برخواست هواپیماها در فرودگاه‌های کشور از 24 اسفندماه 91 تا نهم فروردین امسال خبر داد و گفت: در مجموع اعزام و پذیرش مسافر در این مدت، بالغ بر 2 میلیون و 84 هزار و 985 نفر جا به جایی صورت گرفته است.

پرواز داخلی

محمدرضا عبدالرحیمی در گفتگو با مهر با تشریح عملکرد فرودگاه‌های کشور از 24 اسفندماه 91 تا پایان روز نهم فروردین ماه سال جاری گفت: در این مدت در مجموع 16 هزار و 991 فروند نشست و برخواست هواپیماها در فرودگاه ها انجام شد که از این تعداد 13 هزار و 920 فروند داخلی و 3 هزار و 71 فروند نیز نشست و برخواست بین المللی بود.

عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: در مجموع اعزام و پذیرش مسافر در این مدت، بالغ بر 2 میلیون و 84 هزار و 985 نفر بوده است که از این تعداد 1 میلیون و 670 هزار و 400 نفر در پروازهای داخلی و 414 هزار و 585 نفر نیز در پروازهای بین المللی بوده است.

عبدالرحیمی با بیان اینکه بالای 65 درصد از کل جا به جایی صورت گرفته در بخش بین المللی از طریق شرکت های هواپیمایی داخلی بوده است افزود: نظم و انضباط امسال نسبت به سال گذشته بیشتر شده و تاخیر در پروازها به حداقل رسیده است. همچنین جایگزینی شرکت های پشتیبان و یا تاخیر در این بخش نیز نداشتیم.

وی با اشاره به انجام نظارت و سرکشی به مجموعه های فرودگاهی کشور به صورت سرزده در ایام ذکر شده تاکید کرد: کارگروه ها و ستادهای نوروزی در فرودگاه ها با مشارکت شرکت هواپیمایی، پلیس و سپاه شکل گرفت. به صورت کلی کیفیت پروازها در دو بخش داخلی و خارجی طی سال جاری افزایش داشته است.

کد خبر 206656
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز