گروه اجتماعی: اولین شعبه سیار تأمین اجتماعی تهران بزرگ همزمان با گرامیداشت هفته کارگر، بهره‌برداری می‌شود.

محسن شاکری، مدیرکل تأمین اجتماعی تهران بزرگ در این زمینه اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی شعب سیار در تهران بزرگ، جلب اعتماد و ایجاد رضایتمندی در نزد بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مخاطبان این سازمان، کاهش صف‌های طولانی در شعب، حذف مراجعه‌های غیرضروری بیمه‌شدگان، پرهیز از مسافرت‌های درون‌شهری و سرعت بخشیدن به ارائه خدمات بیمه‌ای است.

وی با بیان این که اولین شعبه سیار تهران بزرگ در اواخر فروردین ماه سال جاری به طور آزمایشی در شرکت ایران خودرو آغاز به کار کرد، افزود: با توجه به محدودیت در نصب سخت‌افزار و برنامه‌های نرم‌افزاری، ارائه خدمات بیمه‌ای، صرفاً صدور، تعویض یا تمدید اعتبار درمانی است و در حال حاضر، 300 تا 350 دفترچه درمانی بیمه‌شدگان در این شعبه، تعویض یا تمدید اعتبار می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی تهران بزرگ با تشریح چیدمان ارائه خدمات در شعب سیار، گفت: در فاز اول هدف تولید، تعویض و تمدید دفاتر درمانی است و در فاز دوم عملیات ارائه خدمات بیمه‌ای از قبیل پرداخت تعهدات کوتاه مدت و در فاز سوم راه‌اندازی سیستم دریافت لیست، مدنظر است.

وی همچنین راه‌اندازی شعب سیار را یکی از اصلاحات علمی در خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان طی سال جاری دانست و افزود: با راه‌اندازی شعب سیار جدای از عدم حضور فیزیکی بیمه‌شدگان در شعب، بیمه‌شدگان کارگاه‌های بزرگ نیز می‌توانند در کمترین زمان ممکن و در محل کار خود از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند.

شاکری گفت: ایجاد شعب سیار بیمه‌ای برای تسهیل دسترسی به خدمات بیمه‌ای، بویژه در مناطق محروم و مناطقی که استانداردهای لازم را برای ایجاد شعب دائمی از نظر تعداد بیمه شدگان، مستمری‌بگیران و کارگاه‌های مشمول قانون تأمین اجتماعی احراز نکرده‌اند، است.

کد خبر 20664

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز