مجموع نظرات: ۰
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: همزمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی ،پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی خاصی را در روزهای 12 تا 22 اردیبهشت ایجاد خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای آورده است: با عنایت به اینکه محل برگزاری نمایشگاه کتاب در داخل محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد، تنها اتومبیل‌های دارای مجوز طرح ترافیک و آن دسته از اتومبیل‌هایی که به مقتضای آخرین رقم پلاک خودرو (زوج در روزهای زوج و فرد در روزهای فرد) اجازه عبور در محدوده اضطرار را دارند، می‌توانند به محل نمایشگاه عزیمت و مراجعت کنند.

در این اطلاعیه همچنین با در نظر گرفتن محدود بودن فضای پارک خودروها برای نمایشگاه، به بازدیدکنندگان توصیه ‌شده است حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی و مترو جهت تردد استفاده کنند.

محل پارک خودروهای سواری و موتور سیکلت‌ها در پارکینگ ضلع شمالی داخل مصلا و پارکینگ مجتمع امام خمینی(ره) و پارکینگ لجستیکی ارتش، همچنین پارکینگ طبقاتی واقع در تقاطع خیابان قنبرزاده و شهید بهشتی تعیین شده است.

بر اساس این اطلاعیه، محل پارک پیش‌بینی شده برای تاکسی‌ها، پارکینگ واقع در تقاطع شهید بهشتی و خیابان پاکستان است و توقف وسایل نقلیه در خیابان‌های قنبرزاده رسالت (حد فاصل بزرگراه مدرس تا خیابان قنبرزاده) در هر دو باند و خیابان شهید بهشتی (حد فاصل قنبرزاده تا خیابان پاکستان) و طول خیابان مفتح و پاکستان ممنوع است.

زیرگذرهای بزرگراه رسالت و خیابان شهید بهشتی نیز به تردد عابران و بازدیدکنندگان اختصاص یافته است.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در اطلاعیه خود آورده است: ساعت کار نمایشگاه از 10 تا 21 تعیین شده و زمان اجرای محدودیت توقف نیز از ساعت 8 صبح تا خاتمه ساعت کار نمایشگاه است.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بازدیدکنندگان درخواست کرده است جهت برگزاری بهتر نمایشگاه کتاب با عوامل مستقر همکاری کنند و در صورت نیاز با شماره تلفن 66935577 که در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی است، تماس حاصل کنند.

کد خبر 20655

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز