همشهری آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی منطقه 17 گفت: همزمان با برگزاری کنگره گرامیداشت شهدای منطقه 17 در اواخر فروردین سال جاری، مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص ورزشی و فرهنگی این منطقه برگزار می‌شود.

محمد هادی ایازی

تهران سما به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نوشت: دکتر سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از پروژه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی منطقه 17 که با حضور شهردار و معاون امور اجتماعی این منطقه انجام شد، ضمن تقدیر از عملکرد مدیران شهری این منطقه گفت: با توجه به تراکم جمعیت بالای منطقه 17، خدمات ارایه شده در این منطقه بسیار رضایت بخش است.

وی گفت: خوشبختانه در تمام عرصه‌های نظیر اجرای فعالیت فرهنگی و یا نظافت شهری اقدامات مثبتی در منطقه 17 انجام شده است که ضمن افزایش رضایتمندی شهروندان زمینه اعتماد و مشارکت داوطلبانه آنها در اداره امور را به دنبال داشته است.
ایازی در بازدید از پروژه بوستان قرآن عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: همزمان با برگزاری کنگره گرامیداشت شهدای منطقه 17، مراسم بهره برداری از پروژه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی منطقه نیز برگزار خواهد شد.

وی گفت: پروژه بنیاد تعزیه، مجتمع ورزشی بوستان بهاران و مجموعه ورزشی و فرهنگی امام رضا(ع) از مهمترین پروژه‌های این منطقه به شمار می‌روند که با بهره برداری از آنها سرانه‌های فرهنگی منطقه رشد قابل توجهی می‌یابد.

کد خبر 206292
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز